پاسخ به پرسش های متداول

ثبت سفارش و ارسال کالا

چه روش های ارسالی موجود می باشد؟

با توجه به آدرس مشتری کالا از یکی از روش های زیر ارسال میگردد
برای مشتریان با آدرس تهران از روش اسنپ باکس , پیک , تیپاکس و پست جمهوری اسلامی ایران استفاده می شود
برای مشتریان با آدرس سایر استان ها و شهر ها از روش تیپاکس و پست جمهوری اسلامی ایران استفاده می شود

چقدر زمان میبرد تا کالای خریداری شده من به دستم برسد؟

برای مشتریان با آدرس تهران ظرف مدت 6 ساعت تا 2 روز کالا تحویل می گردد
برای مشتریان با آدرس سایر استان ها و شهر ها ظرف مدت 1 روز الی 3 روز کالا تحویل می گردد

چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟

میتوانید با کلیک بر روی پیگیری سفارشات در صفحه ی اصلی وب سایت یا از طریق حساب کاربری اقدام به پیگیری سفارشات خود کنید
همچنین می توانید از طریق فرم تماس درصفحه تماس با ما یا از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی اقدام به پیگیری سفارشات خود کنید

آیا برای ثبت سفارش نیاز به ساخت حساب کاربری دارم؟

برای ثبت سفارش میتوانید از ابتدا اقدام به ساخت حساب کاربری کنید و یا در حین ثبت سفارش اقدام به ساخت سفارش کنید
همچنین می توانید به صورت میهمان اقدام به ثبت سفارش کنید

چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟

میتوانید با کلیک بر روی پیگیری سفارشات در صفحه ی اصلی وب سایت یا از طریق حساب کاربری اقدام به پیگیری سفارشات خود کنید
همچنین می توانید از طریق فرم تماس درصفحه تماس با ما یا از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی اقدام به پیگیری سفارشات خود کنید

ارسال رایگان برای چه سفارشهایی منظور می شود؟

ارسال رایگان سفارش برای تمام سفارش های بالاتر از 100 هزار تومان در همه ی استان ها و شهرها می باشد

در صورت تاخیر در تامین و ارسال کالا چگونه اطلاع رسانی صورت می گیرد؟

در صورت تاخیر در تامین و ارسال کالا در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد

در صورت عدم امکان تامین کالا چگونه اطلاع رسانی صورت می گیرد؟

در صورت عدم امکان تامین کالا در مدت حداکثر 24 ساعت به شما اطلاع داده خواهد شد و برای بازگشت وجه با شما تماس گرفته خواهد شد.